Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

dont let your.

Jag är inne på min andra kaffe kopp, eller rättare sagt Latte Macchiato. 
Efter gårdagens rensning känns det aningen bättre, idag känns som en sån dag. bättre. 
Men det är svårt att hålla humöret uppe, jag önskar det vore bra jämt. De andra dagarna som kommer önskar jag 
bara kunde försvinna, det är fruktansvärt att vandra i den mörka skogen. 
 
 
Tog mig åtminstonde iväg till komvux igår, och fixade in extra kurser. Matte. Fruktansvärt tråkigt, men det är 
ju nödvändigt för att jag ska komma mot mitt mål. Jag kan fixa det här, förhoppningsvis.
Dagens plan och träning ska också göras, men jag känner mig väldigt omotiverad med vädret utanför.
Antingen tar jag träningen nu, eller med r vid 4a. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0