Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Keep on going.

Tränings vecka 4a har kommit med storm steg. Det har gått över förväntingarna bra faktiskt. Har haft turen på min sida så alla mina långpromenads dagar har haft stor sol! så vädret har man inte kunnat klaga på alls :}
Nu kämpar jag bara på och hoppas att det fortsätter gå lika bra. 
 
 
 

av: Evelina
2015-01-29 @ 12:42:17

Hejsan! Hittade din blogg av en ren slump och tycker du verkar som en härlig tjej! Jag ska i Mars starta upp ett hälsoföretag där jag letar efter fem nyckelpersoner att arbeta tillsammans med:) En helt otrolig affärsmöjlighet! Maila mig gärna så berättar jag mer! Hoppas vi hörs! Mvh Evelina

Svar: :) har mejlat.
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0