Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

It cant be tamed.

Sitter och förbereder mig för ett magpass med beach babe dvdn, det tar imot idag. Meeeeen jag har mina nya super shorts på mig, så detta kommer gå galant, haha. Har världens super paket att hämta ut från GymGrossisten senare idag när räser kommer hem, som jag längtar! kan även passa på att tipsa om att det är galna priser där inne just nu, en box barer för 90kr. GALET. = jag köpte två, höhö. 
 
// just me and my nike. // 
 

av: Sarah
2014-06-29 @ 16:18:12
URL: http://sarahj.myshowroom.se/

Vilka ursnygga shorts! :D Haha, beställde också bars (Goodlife eller?), mint temptation och coconut Dream. Vilka körde du på? :)

Svar: Ja, goodlife! :) mint & någon cocos/kola smak beställde jag, jätte goda! :)
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0