Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Wild on cardio

Plugga? ja tydligen. Vi får väl se vad som händer de närmaste veckorna. Tills dess kan jag vara lat och oansvarig :) Nog om det, tycker inte om att min blogg för tillfället bara består av mobilbilder, kräks litegranna.. haha. Men det får vara så nu, ska sluta bry mig så mycket för det är ju endå bara jag som stör mig(?) ^^. 
 
Dagens extremt roliga pass kommer att bestå av ett extremt konditionspass = HIIT the beach dvdn. Den är galen, svettig och döds rolig. Fantastiskt? japp mycket. Ju mer jag får röra på fläsket, ju bättre mår jag. (komihåg till mig själv)
 
 
// svettig och glad. nästan gratis sportbhar = 50kr/styck stadium outlet + en vattenflaska 30kr! // 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0