Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

One year later.

Ett hår-år senare, haha. 
Tycker det har hänt otroligt mycket sedan jag började använda Hair bell shampoot och balsamet. Det har verkligen hjälpt mitt hår galet mycket! Från tunna & korta strån - Till tjockare och betydligt längre (!!) välmående hår. Jag har alltid haft tunt och kort hår, (tyckte aldrig att det växte något) och nu när jag periodvis använt hair bell så har mitt hår börja växa på heltid, haha ^^. Fantastiskt. 
Hade tänkt mig en lite nyare "efter" bild. Men går icke då jag har lösfrippan i. Men när den ryker i typ april-maj så börjar vi om på en ny ruta med en ny omgång med hairbell :} 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0