Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Where do I begin.

i maby sound happy. i maby look happy. i maby sound confident. 
the truht? i am not happy.  but i wish i was.
 
// And the walls kept tumbling down
In the city that we love
Great clouds roll over the hills
Bringing darkness from above // 
 
 
 
 

av: Johana Duggin
2014-09-02 @ 10:36:08
URL: http://duggin.blogg.se/

Härlig blogg :)

av: mamma mindy
2014-09-02 @ 10:46:45
URL: http://blondis81.blogg.se

Så fin tröja med öppet i ryggen :)

av: Jean Valter Lautaro Sena Tristant
2014-09-02 @ 10:50:45
URL: http://inservice.blogg.se

Vet vad du menar.

Har under senaste åren nästan blivit galen.

Har gått runt med en kännsla, en klump som inte går bort oavsett vad som händer.

För några år sedan så var det för mycket, satt o firade midsommar, inte ett problem i världen.

PANG - Jag vill dö, nu....

Ur det blå som ett skott mot huvudet, jag kunde inte fly och bara en kännsla av total hopplöshet.

Det hade vart illa redan åren innan men det var då det blev officiellt.

Ibland finns det en anledning till att må dåligt, rättare sagt ibland har vi något att peka på för vårt illamående, för min egna del så hade jag inte det många gånger.

Lever i ett väldigt kärleksfullt förhållande, men för några år sedan, jag mådde dåligt i hemmet och kunde inte förstå varför.

Precis som du säger, man ser lycklig ut, allt verkar bra men man var någon annanstans, hela tiden på flykt från obehagskännslor.

Det blir bättre o sen blir det BRA.


Du kanske känner att det inte gäller dig, det kände jag ialla fall, men efter 16 år och nu så mår jag bra, jag är övertygad om att det går.


Lycka till med allt, tack för en bra blogg som sätter röst för andra.

Tack

Svar: Tack själv! för att du delar med dig av dina tankar, jätte fint skrivet. Tack
hhanna

av: Valter Lautaro
2014-09-04 @ 12:55:50
URL: http://inservice.blogg.se

My pleasure * tack o bock*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0