Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Summermadness

Påskens galenskaper är över och det är dax att komma tillbaka till vardagen ^^. 
Jag började dagen med en promenad i det fina vårvädret, varmt som satan i solen. löve it. Ska sätta mig och göra en ppp (power point presentation) & sedan ladda upp för ett arm & magpass. baaaam. 
 
 

av: emma
2014-04-23 @ 16:00:36

hej! hur beställde du från toneitup? jag är sugen på testa proteinpulvret och barsen men jag vet inte riktigt det står inget om frakt osv på hemsidan, vad kostade det för dig och hur lång tid tog det? :) tack på förhand!

Svar: hejsan!jag köpte nutrition planen därifrån, sen så fick jag hem prover på protein och barerna. från att jag fick bekräftat fick jag hem gratis sakerna efter 4-5dagar bara ^^.
jag tror inte att det är någon frakt därifrån, skulle gissa på max 150kr om det blir någon :)
hhanna

av: Emma
2014-04-24 @ 16:42:27

Okej tack, vad tyckte du om dom? :)

Svar: Baren var jätte god & mättande! :) Protein pulvret tyckte jag dock inte var någon höjdare, tyckte det var lite "sträv" smak :P haha.
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0