Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Slow down

Dagarna bara flyger iväg i mitt väldigt tråkiga liv. Tycker inte jag gör något annat än att träna, ha tråkigt, vara ensam & typ laga mat. Ensamast i hela världen? haha. Helgerna har bestått i bilen, fläng hit och dit. Intressant va? :þ Så för att vara ännu mer intressant ska jag städa idag för ovanlighetens skull, ska även träna mage & armar. wohoo. 
 
Ska snart boka tid hos frissan, ska färga håret. beslutsångest. hejdå. 
 
// tröööööött hund som inte ville gå upp idag // 
 
 

av: Muuuch
2014-04-03 @ 19:50:26
URL: http://nattstad.se/jjustdoit

Du kan alltid ha tråkigt med mig nån dag när jag inte jobbar :D

Svar: Låter som en helt underbart bra ide! :D
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0