Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hairbell Resultat

En månads resultat. Tycker det har hänt en del faktiskt, med tanke på att jag klippte av 1-2cm för ca 2veckor sedan, höhö ^^.  
Har en hel del shampoo och balsam kvar, så tänker fortsätta tills det är slut och förhoppningsvis så händer det lite mer på skallen tills nästa bild ska tas &&&&&& så ska jag försöka komma ihåg att inte klippa topparna haha :} 
 

av: Anonym
2014-05-13 @ 20:06:10

Hej, hur publicerar du det i håret

Svar: jag tvättar håret vanligt med shampoot. sedan lägger jag i vanligt balsam i topparna och sedan har jag i väx-balsamet enbart i hårbottnen.
hhanna

av: Elin
2014-12-25 @ 12:56:09
URL: http://elineriksson.disciplin.se

Hej, kanske lite sent och kommentera med tanke på hur länge sen detta var.. Använder du det fortfarande? Och hur lång tid tog leveransen? Läst på deras fb så är det väldigt många paket som försvinner :/

Svar: Hejsan, Jag använder det fortfarande, dock inte när jag har hårförlägning i men annars använder jag den :) mina leveranser tar typ 14dagar. & mina paket har aldrig försvunnit ^^
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0