Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

The Curse

Efter gårdagens galna uppvaknande = alldelens för tidigt, så tog min kropp sjukaste - ofrivilliga sovmorgonen.
Och inte nog med det, så har jag världens galnaste huvudvärk... *för evigt nattuggla, ja tack.
 
För att komma på fötter igen den här dagen så har jag helt febrilt letat runt över hela internet efter ett PWO tillskott som kan släcka min törst och innehålla allt jag önskar att den ska innehålla. Omöjlig önskan? - ja det trodde jag med ett tag, men icke! jag hitta den mest älskvärda pre-workout drycken (innehålls mässigt, än så länge, smaken får vi se sen hur den smakar) och den heter så mycket som The Curse, ohoh ;) MEN, ja ännu ett "men" den har inte kommit ut så man kan köpa den ännu.. typiskt? Så jag måste vänta, inte allt för länge får jag hoppas. & i samma veva ska jag handla med annat smått och gott också.
 
För att göra detta inlägg lite sött också, så lägger vi till denna bild på min lilla prinsessa som är lika morgon trött som jag. haha.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0