Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Smile and Run

Igår var första gången på två veckor som jag tog mig en löptur och den var helt fantastisk. *Svettigaste människan på gymmet* Kom på mig själv efter halva tiden att jag hade världens störta och löjligaste smile över hela fejjan, haha! tur att jag var själv inne på "tjej delen" så jag slapp skämmas ihjäl ;) 
 
Är verkligen så otroligt lycklig över att jag kan springa igen, har aldrig kännt mig så handikappad som jag gjort nu under dessa veckor med mitt bajs knä. Nu hoppas jag innerligt att det aldrig kommer tillbaka! Så denna helg ska jag starta med lågintensiv löpning / jogging för att sedan börja med min vanliga högintensiv cardio träning nästa vecka. burn fat, burn :)
 
// instagram bilder. bild 1: efter gårdagens svettiga spring pass. bild 2: innan dagens pass // 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0