Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ledproblem = Gammal?

Kryper på väggarna och ligger i soffan - japp det har varit min sysselsättnig de senaste två veckorna... Varför? hade lyckats göra någon grymt irriterande överansträngning på mitt knä = ledvätska i hela knät = kan inte röra benet = ledsen hanna som inte kan träna. haha..  MEN imorgon så ska jag prova på att promenera lite längre och se om det håller eller om det lyckas bli skit igen, *håller tummarna. Inte nog med det så flyttar jag hem till tant emma en vecka imorgon och vi ska raw-detoxa, iiih! fantastiskt.
 
Nog om det, om 40dagar drar jag till Kreta med järngänget = helt fantastiskt det med.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0