Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

HATE it.

Sådär ja. Börjar bli van med dåliga besked i det här skedet i livet. Så vad har hänt nu? Mina mirakel strumpor har upphört att fungera och mitt knä är inte alls bra. Tack gud för att du förstör mitt liv(?) Så vad kommer att hända? Jag och min gamla trasiga kropp ska till en sjukgymnast, jippi.. Är på världens surigaste humör. Just nu suger allt, allt, allt. :| 
 
Det kan inte vara för mycket begärt att bara kunna springa som en vanlig människa? springa i shorts utan att skämmas över dessa fula strumpor? kunna gå långa promenader utan att få ont i benen? Jag är trött på detta. Jag vill kunna sätta på mig vilka kläder som helst, på med löparskorna och bara ut och springa.... 
Ni som kan detta, jag är så jävla fruktansvärt avis!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0