Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Total Body Bliss

Jag har världens sämsta dag, den är verkligen helt åt skogen. fy. Även fast solen är framme och skiner så är humöret på depp 2000. Jag har funderat på att göra både det ena och det andra, men endå sitter jag kvar i soffan som en mask. usch, jag verkligen avskyr detta.. 
 
Hur ska jag tackla det här då? ja just nu så känns det inte som att jag kommer göra ett dugg fören min man kommer hem från jobbet och förhoppningsvis får mig på bättre humör. Näru, nu blir det dagens träningpass, känns som det kommer gå åt skogen det med. men men..
 
/ Från helgens bradaver - håret börjar ta sig ganska rejält nu. GO Hair Bell Shampoo! / 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0