Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Cool Down

Veckorna går snabbt. Ibland för snabbt... MEN just för stunden gör det absolut ingnting för imon blir det HOFFMAESTRO, gaaaaaah. Exalterad till tusen miljoner, typ. För tillfället sitter jag ensam hemma, svettig som tusan & med en tekopp i näven, varför? jo för att jag har gått och blivit hockey änka som min padre så fint kallade det, haha. Men ensamheten blir inte så långvarig idag, tanalura kommer om ett tag och kör en sleepover. fab. Slutligen då, varför är jag svettig? haha, ja för att jag tränat ett galet helkroppspass så att mina ben skrek av smärta, hejdå världen.  
 
bjuder på denna härliga bild från mitt instagram arkiv. tjingeling.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0