Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Radioactiv

Solen lyser & det är varmt ute, hur underbart? För att ta vara på solen så ska jag ut på en spring tur med em i boulonger parken. Dock en liten stund kvar till det då tanten jobbar för tillfället. Så vad gör jag sålänge? springer omkring som ett yrväder och provar shorts, haha :} Beklagar mig imellanåt över min otroligt ocharmiga utväxt jag har på huvudet och endå har jag fortfarande inte boka tid hos frissen? uuh... Det får bli en osolig dag ^^.
 
Ska även bli bättre på att lägga upp mer av vad som hamnar i min mage om dagarna, då önskemålet finns.
Uppdaterar min instagram liiiiiite bättre med mat bilder (känner mig ganska nördig ibland när jag håller på att hungrar ihjäl mig - MEN måste ta ett snyggt kort. haha)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0