Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nobody now.

Känner mig som en super kvinna, haha. Sista dagen på första delen. Tänk vad fort tiden går? känns som det var typ nyss jag började göra min super kryss :} På mångad börjar jag med andra ord på nästa kapitel - del 2 av min 21 dagars utmaning. Ska roa mig med en detox i 2 dagar tror jag, men mer om det när jag bestämmt mig ^^.
 
Vet ni vad det svåraste har varit? - alcohol delen. För att? - ja alla i min omgivning dricker och partar till det på helgerna - så man blir ju lite "all alone", tjingeling världen.
 

av: mona
2013-05-05 @ 19:56:52

hejsan! måste bara säga att jag blir så sjukt motiverad att träna när jag läser din blogg!!
jag har försökt träna till "beachbodyn" nu under vintern men har gett upp väldigt lätt, och nu sitter jag här och har ca en månad tills skolavslutning, peace & love och allt sånt då sommaren är här. känns förjävligt att sätta på sig bikini och shorts just nu alltså.. jag vet att man inte ska svälta sig, men skulle du kunna hjälpa mig lite, vill minska på fett på mage/rumpa/lår då det är där allt sätter sig för mig.. jag vet själv att jag inte är tjock, men för att tycka om mig själv vill jag göra det här! hur skulle du göra för att få bort fett på mest effektiva sättet? jag äter ganska så nyttigt, försöker undvika socker så mycket som möjligt men ibland kommer en dag då jag måste äta haha! för mig så tror jag det handlar om att minska på portioner, och även köra konditionsträning. brukar gå ganska mycket, och har börjat jogga nån gång. egentligen borde jag köra stenhård kondition på gymmet för att se resultat snabbt va? har du några tips? tacksam för all hjälp jag kan få :) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0