Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Monday Morning or Evening?

Måndag. Brukar hata måndagar mer än livet, men just den här måndagen är rätt okej, haha. Håller på att förbereder mig för en 5 dagars detox som jag ska börja med imorgon. gå in på @staysharpbestrong - instagram för att se fantastiska före & efterbilder! :} Lite smårädd måste jag medge att jag är, men det är jag nästan jämt jag ska påbörja något nytt. Så rädd för vad exakt? Svaret där är att misslyckas, men vet ni vad? - vi är alla människor och det är okej att misslyckas :]
 
Om exakt 43dagar är det en helt ljuvlig måndag och vet ni varför? Precis - Peace and Love festivalen är i full gång, tälten ska pysslas upp, ölen ska drickas och vänskapen ska flöda. #lycka
 
En av de första bilderna på länge jag har "riktiga" kläder på mig. haha. Mjukisbrallor och vs tröja. ♥

av: Anonym
2013-05-28 @ 13:36:50

hur ska du kunna gå på peace and love när festivalen är instängd detta år ^^ ?

Svar: ja anonym, lite svårt blir det ju såklart. löste problemet med att köpa biljett till bråvalla ist ;)
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0