Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Likes old School

Igår gjorde jag mitt sista kryss på min 21dagars utmaning x2, det har gått sjukligt fort?! så med andra ord har jag inte druckigt en droppe alkohol på 42dagar och inte nog med det - ingen skräpmat heller. + i kanten så har jag gjort klart min squats challengs också, och den var inte nådig...... 260 squats kändes i min lilla stjärt och tränings värken dagen efter var ju lite smått ljuvlig. Så nu är ju frågan, vad ska jag göra nu? haha. Jag ska nämligen fortsätta på det här hälsospåret för om 30dagar är det Peace and Love (galet!) och då är det bikini ready som gäller :}
 
Summering sen sist: Rasmus köpte en ny bil (wihohoho, i hemlighet är den min, min min min) Det har grillas hejvilt på balkongen, Har invigt mina blekfeta ben i sommar anda - shorts & jag är kär i Lokas nyförvärvade smaker, Gjorde första pw milen - GALET x2 (klapp på axeln)
 
Första milen blev gjord Torsdag & andra milen blev gjord Fredag. (vet att bilderna hamnade fel men nu är det så) 7km var i onsdags :)
 
 

av: Hanna
2013-05-28 @ 14:28:11
URL: http://hahosis.blogg.se

Åh underbar blogg, ska börja följa ! Älskar designen speciellt :)

Svar: Tack söto! :)))
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0