Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Raw Detox

Till att börja med så var Bråvalla Festivalen grym. Hur bra som helst. Helt fenomenalt. Då var det sagt. :}
 
Idag är dag ett av 7 (isch-har inte bestämt mig om jag ska köra kortare eller längre) - av min detox, där jag bara äter frukt och grönt. Känner redan nu att jag har världens begär av allt, typ pasta, socker blaha... Inte nog med det så har min kropp redan börjat arbeta ut gifter, fryser och svettas ihjäl om vartannat.. haha :( ge mig dag 3-4 så jag slipper detta elände. Fast och andra sidan så är detta lidande bra, allt skit försvinner ju ^^.
 
 
En bild från förra veckans semester i Örebro. Jag och mitt hjärta

av: Simon G
2013-07-22 @ 11:54:42
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Vilken fin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0