Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Workout - Intake/Lunch

Kom hem från gymmet för inte allt för länge sedan. Bästa gympasset genom tiderna! OHOHOH jag är helt hyperaktiv av lycka & endorfiner. Nästan så att jag längtar till i morgon då jag antagligen kommer ha en otrolig träningsvärk så att jag får lov att krypa till gymmet ;} Gjorde min "Shape Me Up" träning idag, men med en liten twist. Crosstrainer 30min - tre övningar i taget (ex. pullovers - squats - planka x2 and soo on) - 5min PW på bandet + stretching på slutet.
 
// 538 kcal bränt på gymmet, lågkalori macka (20kcal) + philadelphia light - mackrill & mini keso, protein drink //

av: REBECCA
2013-01-21 @ 19:47:33
URL: http://missrebecca.se

Hej! Allt bra?
Lust att göra ett bloglovinbyte? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0