Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

The most beautiful word in the world

 
Ett litet ord med så stor betydelse. Infinity - is forverer. Det vackraste ordet på hela våran planet.
Dagen till ära, med sorg i mitt hjärta - är mina tankar enbart hos dig. Livet kommer alltid att vara orättvist. Livet kommer alltid att få oss att gråta, av lycka såsom av sorg. Vi föds med kärlek till världen, men det är även kärleken som sårar oss mest av allt. Ta vara på det du har dig kär, ta vara på stunderna du spenderar med din familj - släkt, för imorgon kan vara den sista.
 
Smärtan är olidlig. Ett oändligt mörker av tomhet och ovishet. Tiden läker inte alla sår, den bedövar. Hur du än försöker dränka dina sorger, minnen består föralltid... Jag frågar mig själv varje dag; varför? och den frågan kommer följa med mig resten av livet. Infinity is forever, like my love for you. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0