Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nike Free 3

Dessa ögonstenar fick jag i alla hjärtansdagpressent av min kärlek. Dom har vart på min önskelista ett bra tag nu! Bästa löpskorna jag provat genom tiderna, är helt förälskad. Bra stöd och väger ingenting alls. En sak som chockade mig var mitt färg val, haha! jag har ju i princip bara rosa tränings prylar av någon märklig anledning.. åh dom är ju bara för fina för att finnas  {känner mig lite nördig just nu... haha} Föroppnings vis så ger dom mina benhinnor lite andnings rum så jag kan springa mer än var tredje dag :}
 

av: Sanna Andersson
2013-02-25 @ 00:01:15
URL: http://moonzanna.se/

gud vilka snygga skor !!
Jag älskar nike och är helt besatt av deras skor =) har inte testat de där än...får kanske ta och göra det efter att ha läst dig skriva om dem

Svar: dom är helt galet sköna, du kommer inte bli besviken! :))
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0