Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Keep Going

Vad är mitt mål med träning och hälsa?
Dagen jag skrev upp mina mål och vad jag vill uppnå med min träning, det var då det blev så mycket lättare att hålla mig motiverad och fortsätta varje eviga dag ^^. Innan tränade jag gärnet, för vad? det hade jag ingen aning om, förutom att jag ville vara "fit" och tappade motivationen hit och dit. Såklart hör ju den störta motivations faktorn till att jag vill bli smal/fit/hälsosam, men förutom de så har jag andra mål som håller mig mer motiverad, så som: 
 
Ska genomföra TRX 12 veckors program korekt = varannandags träningspass - för tillfället är jag på vecka 2 dag 3.
Springa 3km under 28minuter
Morgon pw
Minst 3 längre kvälls pw's 
Minska alkohol intaget till speciella tillfällen
Kunna gå ner i spagat *
& slutligen, vara i min bästa möjliga form under höstens resa. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0