Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Wrap me Up

Hemma från en helt galet bra weekend i sälen med gänget annorlunda. Hade en sådan träningsvärk igår i arslet så jag höll nog på att gråta en skvätt, haha. Borta bra men hemma bäst? japp, stämmer ännu en gång.
 
Så vad ska jag hitta på för roligt nu då? jo jag ska gå in på en 21 dagars utmaning igen och inte nog med det så ska jag göra den x2, så det blir med andra ord 42 dagar. Hejja sommar kroppen! Någon som vågar joina? ^^.
På tal om något annat, jag måste färga min utväxt. asap. den är en mil långt och syns från månen. Både glad och ledsen gubbe här :) :( roligt för hjärtat tråkigt för plånkan. haha. avrundar med ännu en instagram bild - holander heter jag där.


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0