Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Spring Time

Lyckan som utspelar sig i kroppen när solen lyser starkt in i sovrummet och min prinsessa ligger frågandes med sitt morgonruffs - ska vi gå ut nu? Slänger på mig träningskläderna & skorna, kommer ut genom porten och möts av värme, ohoho livet
 
Dagens startades med den dagliga långpromenaden och som jag njöt, haha :} gympasset var galet av svett, så på den fronten är jag helnöjd. Plus i kanten på den här dagen var hundpromenaden vid 19, att solen fortfarande värmde? våren är äntligen på ingång och jag kan inte vara mer lycklig. Så för att sumera dagen = mycket motion och mycket sol = en mycket glad hanna.

Instagram - holander
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0