Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Happy Easter

Påskledigheten är äntligen slut. Själv har man åkt bil som en jäkel hit och dit, men tillslut så slutade det med att vi påskfirade i söderhamn med trevligt folk. Grejen med att vara borta är ju att när man väl kommer hem mår man som bäst = borta bra men hemma bäst, passar helt utmärkt att säga idag.
 
Annars då? jo jag mår bra. förutom att min nåldyna till armveck är trasigt - i och med det så är jag handikappad i västerarmen, uhuh. livet med allergier är inget jag föredrar... (så tillfälligt tycker jag synd om mig själv, haha) så imon ska jag boka ny tid med min lilla doktor så vi kan kolla på nya pricktester och ett ekg prov. yey
 
världens mysigaste tröja ↑ 149:- gratis om jag får säga det själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0