Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Exercie more ...

Just i detta nu - i skrivande stund är jag på så sjukt dåligt humör, varför? ja bra fråga, sur som ett bi... Har ni någon gång kännt känslan av att vara trött på att vara sur, så att man blir ännu mer irriterad över att man inte kan sluta vara en suris? haha. vilket babbel det blev. Iallafall, så har jag nu - om det är någon som förstår mitt oklara språk vill säga.
 
Idag är jag inne på min 11de träningsdag på raken och det känns fruktansvärt bra måste jag säga. Sen så har jag även påbörjat en squat challenge och idag så har jag 100 squats framför mig (eller ska jag säga bakom? haha) HÄR kan ni ta del av den. Galet snygg rumpa jag kommer ha i sommar ;}
 
ps. det är bra 62dagar kvar till sommaren är här. ds.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0