Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Dream Big.

Mina pyssel nerver har tagit fart. Tack och lov för det? trodde jag blivit sjuk en stund... haha ^^.
 
Iallafall så håller jag på med en stor drömfångare ↓ som ska pryda väggen ovanför sängen. På tal om sängen - så ska jag måla lite på fondväggen i sovrummet. Det kommer bli galet vackert, om det kommer se ut som jag föreställt mig i hjärnan vill säga :þ Ska jag lägg upp en bild på det färdiga projektet sen?
 
Sen att det är sista april imorgon ställer ju till lite frågetecken i min vardag. Men har nog allt bestämt mig för att strunta i livet och måla vägg istället. Varför? jo för att att jag tycker det är roligt att grejja och sen är min andra anledning att jag snart har gjort klart min första 21dagars utmaning, känns ju lite värdelöst att ramla på mållinjen? ;}
 
ska pysa till gymmet nu, vink vink :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0