Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Stuck on Stupid

En uppenbarelse kom till mig med posten (eller okej, inte posten men det lät bra att skriva, haha) i slutet av september flyr jag sverige helt enkelt, and that's it. Så jag välkommnar värme & sol till min gråa och trisa värld :} & för tillfället så är allt lite tristare än vanligt - jag har nämligen lyckats dra på mig en sjuka a.ka förkylning... Blir så arg på min kropp ibland, hade planerat upp ett helt underbart tränings schema & ett ruggigt diet "program" som jag verkligen skulle köra sten hårt på tills dagen "D" kommer så vi pyser iväg. Så tills jag frisknat på mig får jag bara köra hårt på matdelen & tränings delen får komma senare. (är ju helst frisk imon, men jag har väl oturen med mig som vanligt... uhu) Hard Work Pays Of, woop!
Ett år senare, ett år senare med smärta & tårar. Skulle kunna skriva en hel bok just nu, men vi skippar den biten. Kände bara att jag behövde lätta mitt lilla hjärta en liten bit. i miss you.
 
 
 

av: Elina
2012-09-10 @ 21:00:41
URL: http://moreandmore.blogg.se

åh så fin blogg! verkligen jätte inspirerande!

Svar: tack sötnos! :)
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0