Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Wanties right now

Min 21 dagars utmaning är nu slut. Så för att hålla mig motiverad och fortsätta på det här viset så ska jag göra den igen, denna gång kommer jag dock inte hålla mig nykter till 100% då jag kommer bli ett år äldre... Önskar dock jag slapp fylla år, får sån åldersnojja - och nej jag skojar inte ;( haha. Men man blir ju bara 20 en gång i livet?

Till något annat, ge mig allt det här? vill ha en ny stor tränings garderob som piggar upp mitt humör. ååh

// img src vevvs.devote.se //

 


av: Maxie
2012-11-27 @ 23:28:07
URL: http://baid.us/hvcP

Nice just what I became looking for.Due to author for injusting his point in time on this a.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0