Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Some answers to you.

Jag börjar att få in en hel del frågor från er läsare, så jag tänkte göra ett litet snabbinlägg med 3 frågor jag får dagligen.
Så nu slipper ni fråga något av detta igen ^^. så innan ni ställer eran fråga, kolla i den nya kategorin "answers".



Emma
om Fit & Smart:
Hej.
Tänkte höra hur det fungerar? Märker du någon skillnad? :)
Svar; Resultatet jag fick av min "diet" var att hela jag blev smalare, jag tappade mycket kroppsfett. Exakt hur mycket jag gick ner, vet jag inte - då jag mäter mig istället för våg. Jag blev 5cm smalare runt vadera lår / på den veckan. Hoppas det räcker som svar :}

Unknown
om I cant let you go, dont go.:
Är det du som har gjort denna design, om inte, vem?
Svar; Ja, jag har gjort min design och har alltid gjort.


naina
om My Beloved.:
oohhhmmmyyyygooood vilken fin blogg!
vad heter din ''stil/font'' du har som rubrik?
puss!

Svar; Tack sötnos :} Min rubrik font heter "Dawning of a new day"




// src tumblr.com //


av: Annika
2012-03-28 @ 13:24:18
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Hej. Jag har gått vidare i en fototävling, och det skulle betyda mycket för mig om du röstade på mitt bidrag. Alla som röstar får en länk framför mina 300+ läsare!



Mitt bidrag är nr.2. Du röstar genom att kommentera BÅDA tävlingsinläggen annars räknas inte rösten och du får ingen länk.



DIREKTLÄNK TILL BÅDA TÄVLINGSINLÄGGEN:

http://lindassphoto.blogg.se/2012/march/finalisterna-i-fototavlingen-1.html?_tmp=2541ae23ec7ed8cdc9a2561652a0a7efbc53b7a2



http://byyemelie.blogg.se/2012/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0