Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lets be healty for life.

Har fått några frågor om hur man får snyggare ben & rumpa, så jag tänkte tipsa om lite övningar man kan göra för att fixa / tona till "problem områden" här nedanför ↓ . Sen så har jag även fått några frågor om jag sett några resultat på mig själv, och ja det har jag! jag har gått ner x-antal kilon, fått mindre synliga celluliter (mina ninja produkter hjälpte även till på det här planet, HÄR har jag skrivit om de) Vet dock inte om jag vågar lägga ut någon före och efter bild här inne på bloggen, men det visar sig lite senare :}


//  2 sets of 10 reps, on each leg. // + Squats, den bästa träningen av dom alla (tycker jag personligen)

Hade även en läsare som ville veta hur jag äter. Äter inte på något speciellt sätt igentligen, men eftersom ni ville veta så visar jag självklart steg för steg ^^. Frukost - är inte en frukost fantast, så därför blir det inte så mycket. Mellanmål - 100g Keso + frukt. Lunch - ja, bilderna visar ganska bra. Mellanmål nr 2 - 100g keso + frukt. Middag - ungefär samma som lunchen & till sist kvälls snack - en frukt och macka. Måste även passa på att tacka er alla fina läsare jag har, ni är guld och säger så fina saker varje dag. puss på er :*


// instagram bilder, holander heter jag där //

av: Mergimtare
2012-06-05 @ 08:42:25
URL: http://meeergimtare.blogg.se/

Fin blogg :D

av: tove
2012-06-05 @ 10:40:48
URL: http://fuckyss.blogg.se/

så fint blogg!

av: Emma Lannebrink
2012-06-06 @ 13:26:39
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Woohoooo, Sveriges Nationaldag! :D

Ha en super bra dag!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0