Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hello there!

Hej mina kära! bloggen har ju legat nere några dagar nu, så jag måste ju be om ursäkt för det. Har krånglat med mitt webbhotell och samt bråkat lite med blogg.se servrarna (phu säger jag bara vilket jobb) ... MEN äntligen så fungerar allt som det ska igen och gud vad nöjd jag är :] inte nog med det så har jag ju även fått testa på blogg.se's nya beta version, och den är helt amazing! - att man kan svara på kommentarer är ju det stora pluset. Nej nu måste jag pysa iväg, imorgon ska jag renovera lite här inne också så nu är ni medvetna om det med ^^. puss på er :*


av: Ronja
2012-06-14 @ 14:09:44

Tur! Blev rädd att du tagit bort bloggen.. Vilken lättnad!

Svar: nämen, vad glad jag blir att jag vart saknad ^^. haha
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0