Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Can you blow my whistle baby

Äntligen skiner solen ute! trodde att sommaren aldrig skulle komma hit till sverige, blev lite rädd där ett tag att vi skulle få lov att festivala på Peace and Love i regnrusk :| välkommen solen! För tillfället så lyssnar jag på "Flo Rida - Whistle" och känner sommar glädjen, känner på mig att det kommer bli en såkallad sommarplåga. Men det gör mig ingenting för tillfället :} Något som också gör mig lycklig en dag som denna - är att jag har köpt mig ett par nya löpar pjuks #lyckligtjej blev ett par från Nike den här gången, längtar som en tok tills dom godingarna kommer hem! & på tal om något helt annat, så håller jag äntligen på med ett nytt fotoprojekt - så roligt! bilder från mitt förra projekt hittar ni i kategorin "pictures"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0