Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

The Black Keys

Idag var en sån dag då jag när jag kom underfull med att matbordet var i fel färg. Så det blev vitt, men det behövs dock målas en gång till + att stolarna behövs målas en vända. Men innan jag kan göra något mer så måste jag köpa mer färg, haha. :] Ibland är det farligt att ha "saker" hemma, och med "saker" menar jag typ allt onödigt tjaffs man kan tänka sig, tex. färgbuttar, gamla tavlor, trasiga möbler ja you name it. Jag har en tendens till att börja pyssla lite för mycket ibland och när jag väl börjar finns det inget stop. För någon månad sedan så blev ett gammalt bord + ett påslakan en tavla.. & just i det tillfället när tavlan var klar - DÅ kommer jag på mig själv och det lät typ såhär: MEN SHIT, vafan har jag gjort?! *står och kollar på den upphängda tavlan med en kaffe kopp i handen* ja.. men alltså det blev väl ganska bra endå? .. haha
 
// personal, me //
 
 

av: Mikael
2012-07-14 @ 20:26:25
URL: http://forum.modekampanj.com

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
2012-07-17 @ 02:38:40
URL: http://adaras.se

så snygg :)

Svar: tack själv snyggo! :}
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0