Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Skinny Love

I told you to be patient
I told you to be fine
I told you to be balanced
I told you to be kind
Now all your love is wasted?
Then who the h**l was I?
Now I’m breaking at the britches
And at the end of all your lines.
 
// personal, me. uh så dålig kvalite det blev ;( // 

av: huong
2012-07-27 @ 19:03:23

wow.. så vacker!

Svar: tack höng! you make me blush.
hhanna

av: juliasellin
2012-08-01 @ 12:33:46
URL: http://jjuliassellin.blogg.se

Gud vad fin du är!

Svar: amen! tack så mycket söto! :}
hhanna

av: Sandra
2012-08-02 @ 17:49:54
URL: http://sandrrras.blogg.se

Superfin blogg du har! :) Och jättefin är du!!

Svar: men.. tack snyggo!! :)
hhanna

av: hannah
2012-09-03 @ 20:16:42

När du va på bup, erbjöd de dig då.nånting för att gå upp i vikt? De gjorde de för mig o tänkte om du visste va de va. Tackade tyvärr nej och å ångrar mig nu. och jag är inte på bup längre. Tror att de va nån shake?

Svar: & då måste jag ju fråga - vem är du? ja det gjorde dom, men jag har inte provat själv.
drycken heter fortimel & är en näringsdryck,
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0