Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Prince of Nothing

En veckas kurering från mitt sjukeri och nu äntligen så börjar det gå åt rätt håll. För på måndag ska jag börja träna punkt slut på den! Just nu så håller jag på och multitaskar, lagar mat - zucchini lasange, sitter vid datorn, redigerar bilder och latar mig en skvätt. Jag skulle igentligen behvövt göra lite skoluppgifter, men jag har typ skavsår i handen av allt ritande, uhuh :[ Idag vankas det vin och inflyttnings partaj. Roligt. Har inte så mycket mer att yttra mig om nu känner jag, haha. eller jo en sak har jag glömt att säga - webshoppen/bloppisen är öppen! HÄR hittar ni den, eller så hittar ni den i dropdown menyn ovan ↑
 
// nygjord & skorvig tatuering, tisdag - peace and love 2012 //

av: Emelie
2012-07-07 @ 15:26:57
URL: http://emelieblomquist.blogg.se

Wow riktigt snygg tatuering! + din blogg är skitfin!

Svar: tack sötnos! :)
hhanna

av: Amanda
2012-07-08 @ 14:17:37
URL: http://mestamanda.blogg.se

Jag lottar ut ett IPhone skal på min blogg, det enda du behöver göra är att kommentera att du är med och tävlar! :) Kram

av: huong
2012-07-09 @ 22:53:29

fan vad nice med hemsidan då :) och jätte snygg tattoo!

av: huong
2012-07-09 @ 22:53:58

fan vad nice med hemsidan då! :) och snygg tattoo

Svar: yeeeea! :D
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0