Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Interior Design

Kom på en sak idag - medans jag höll på att möblera om i vardagsrummet att jag aldrig skriver om inredning här på bloggen. Märkligt? Då inredning står mig nästan varmast om hjärtat (och jag håller ju faktiskt på att utbildar mig till inredare) haha. Så jag tänkte att nu är det dax att ta tag i det här och bli lite bättre på att blogga med, det har ju varit ett stort önskemål från eran sida. Just nu så håller jag på att fixar sängbord med hjälp av böcker, [här hittar ni ursprungsinlägget om det] Men innan jag kan bli klar med det så behövs mer böcker - i rätt storlek, uuh :[ BTW! fick mig en ipad idag #lyckligtjej3000. höhö
 
några inrednings prylar som sitter högt på min "vill ha lista" ^^.
 
// sakerna kommer från - ikea, åhlens & sängbordet från familyforever.se //


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0