Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Its not what its looks like.

Efter att legat sjuk i 2 veckor vill jag bara springa bort till gymmet och köra ett pass eller två. Men istället så har min kära rygg gett upp på mig?! Min kropp är som en gammal tants, värker och är jävlig :[ men istället för gym just nu så får ju min lilla prinsessa några fler långpromenader Nu ska jag försöka reparera mig invärtes så livet kan fungera normalt igen. :*


Glöm inte av att kolla in den magiska trion något inlägg ner! Värt att testas.

av: Alexandra
2012-01-24 @ 23:39:54
URL: http://tikkatini.se

Sv; Jaa hon är toppen sööt! Hoppas du kryar på dig snart förresten!! Tummen ner för att vara sjuk.. :( Lider med dig, har själv dragits med en förkylning sen juldagen som vägrar släppa helt.

av: Manuela
2012-02-26 @ 11:16:32
URL: http://manuela.spotlife.se/

Riktigt fin blogg tjejen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0