Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

A Smile Happens..

Ja mina kära, har fått en del klagomål på att jag uppdaterar för lite. Så därför tänkte jag fråga; vad vill ni se/läsa? önska fritt :}
kanske lite löshårs hemligheter & trix? eller ska jag göra en design och aktionera ut? ni får bestämma helt enkelt :}

//img src weheartit.com//


av: C
2012-02-07 @ 18:52:35

Båda sakerna är intressanta :) tror mer eller mindre att vad du än väljer kommer "uppskattas" hihi kram

av: PinkNation
2012-02-08 @ 06:33:21
URL: http://pinknation.se

Sv; Härligt ! :)

Jag ska fixa bild idag så du vet hur dom ser ut ifall hon andra inte är intresserad :) Byxorna är svarta och det är lite mudd nere vid byxslutet. Byxorna är inte hel-långa utan är så kallade crop och slutar vid vaden ungefär :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0