Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Time has brought the heart to me

"hur kan du vara så motiverad till att träna hela tiden? kollar din insagram varje dag och tycker du är på gymmet jämt :P "
 
- haha ja, hur kan jag vara så motiverad? jag har ett mål - först och främst. Sen har jag inte "råd" att förlora motivationen, för gör jag det - ja då kommer det ju ta ännu längre tid för mig att nå mitt mål. Logiskt va? ^^. Men jag är lika männsklig som alla andra, jag tappar hoppet ibland. Orkar inte gå till gymmet varje dag. Jag kommer på vilovägar. Det är okej att inte vara perfekt, jag lovar! Res dig upp igen och gå vidare. "The past is the past"
 
Jag kommer ta julledigt från gymmet en vecka nu, varför? jo för att jag har noll motivation, känner mig hänigig och är allmänt leds på att det är mörkt ute. Men bara för att jag gör det betyder det inte att jag inte kommer att träna alls, utan jag har ju en liten vovvsing jag måste ut och gå med varje dag. Sen finns det miljoner tränings videor man kan göra hemma :} så helt tränings fri kommer jag inte att bli.
 
// Breakfast. Orange juice. Omgea3 pill. //
 

av: Caroline
2012-12-23 @ 20:12:46

Kan du inte rekommendera någon träningsvideo eller program man kan göra hemma som du gillar? Skulle vara grymt med lite tips :)

Svar: Det skulle jag visst kunna göra! kommer upp ett inlägg efter nyår ^^.
hhanna

av: linn
2013-01-08 @ 02:57:33
URL: http://nattstad.se/linnemeliae

älskar designen på din blogg! :)

Svar: tack sötnos! :)
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0