Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Girl on Fire

Måndag... Jag är inte ett fan av måndagar, (inte söndagar för den delen heller) anledning - rasmus är på jobbet och jag är uttråkad till miljoner. Försöker finna motivation till att göra något av dagarna, men endå så slutar jag upp i soffan surandes? :| give me a job... Mina dagar ser med andra ord likadana ut - vakna, promenad, frukost, blaha, gym, promenad, soffan, soffan.... and soo on

Till något mycket roligare, så ska jag fixa frippan i veckan. WOHO! det ska klippas toppar i vanlig ordning & sedan ska det även färgas. Nervös till tusen. Vet inte vilken färg - eller hur jag ska färga, tips någon? Vill inte göra för stora ändringar, då jag gillar min nuvarande barrfärg. what to do ^^.

När vi ändå pratar om hår; fy tusan vad mitt hår har växt?! helt sjukligt! Mitt hår har "aldrig växt" utan alltid vart kort och typ bajs. Men sedan jag börjar träna som en galning och äter nyttigt - all the time, så har det hänt en del. Jag har även klippt topparna ca var tredje månad (har inte klippt mer än 1cm) & inte nog med det så använder jag ett shampoo som heter Hair Bell, som jag faktiskt tror är den växande boven ;} in och läs - ni kommer inte bli besvikna. Skulle det vara så att ni testar, berätta hur det gick/går! :*
 
 
 
 

av: Elin
2014-02-08 @ 10:17:48
URL: http://www.nattstad.se/alfredwtf

Alltså funkar verkligen hairbell? Är sjukt sugen på att beställa det men sett väldigt många negativa kommentarer om det :o skulle bli super glad om jag får svar!

Svar: Hair bell har funkat mer än bra på mig! Sen jag börjat använda hair bell så har mitt hår äntligen börjat att växa (som det aldrig gjort förr) På två veckor hade jag utväxt på ca 3cm :) Även fast jag inte använt det på ett tag nu så tycker jag att mitt hår fortfarande växer ganska snabbt och jag har fått så otroligt långt hår sen jag började använda det.

Tycker du ska prova! & hoppas att du får lika bra resultat som mig :)
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0