Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Soo, am I fake?

Hmmm. Har haft den här sidan uppe ett tag nu, och vet igentligen inte vad jag ska skriva för något, haha. En sak jag vet att jag ska skriva, är att jag har typ världens bästa läsare, så snälla,rara & gosiga varenda en! Finns ju dock en och annan som borde hålla truten stängd.. Så till dig anonym (som säger att jag "photoshopar sönder" mitt ansikte) har jag slängt ihop en liten gif med original bilden och den photoshopade bilden. Jag brukar inte hålla på att försvara mig såhär, men here you go...
 
maker gif
Så.. vad tycks? haha :}

av: mamma
2012-08-06 @ 14:48:50

<3 love you

av: Felicias mode
2012-08-20 @ 09:06:21
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se

Underbar bild!! :)

Svar: tack sweetheart! :}
hhanna

av: nina
2012-09-16 @ 15:44:19
URL: http://ninskis.blogspot.com/

Tänkte bara säga att du är jättesnygg!

Svar: amen.. tack!! :')
hhanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0