Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

One life, one true love. Im leaving you, dont break.

Den senaste veckan har varit tuff, och för första gången på länge - bara tuff åt det negativa hållet. Skulle vilja skriva hur mycket som helst, bara för att få ut alla känslor som ligger och trycker. Men tyvärr så har jag lite för många som läser min blogg för att kunna "blotta" mig så pass mycket.
 
Men som "tur" är så kan jag koppla av borta på gymmet, springa ifrån alla tankar, alla känslor. Så för att göra det här inlägget lite roligare så delar jag med mig av mina just nu top 3 mest inspirerande thinspo bilder ↓ boom! :}
 
// mer tränings inspo hittar ni på min tumblr här //


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0