Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Details in fabric, roses

Denna söndag, är en helt annorlunda söndag. För idag kan det nämligen bli den avgörande matchen för brynäs (då de kan få sm guld) i och med det så ska jag och min vapendragare mow dricka öl och skrika som galna gubbar, som de brynäsare vi är. haha! svårt att tro det om mig kanske, men lever man i gävle & har hockey galna vänner så flyter man med strömmen helt enkelt ^^. Så vinst idag, bakfull imon.

Till något mindre "grabbigt" så knäppte jag kort på mina fina torkade studentblommor som jag fick av min pappa. :}



av: Maria - Passion for heels and fashion
2012-04-15 @ 18:27:57
URL: http://shoemania.se

Vet inte om du vet om det men din design ser annorlunda ut på kommentarssidan än framsidan, fast det kanske ska vara så? :) ex Rubriken är olika, flikarna över headern syns inte osv :)

av: sabrina
2012-04-16 @ 18:13:21
URL: http://pallanamnn.blogg.se/

jättefin blogg :D

vill du göra bloglovinbyte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0