Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Blogg Event 2012

Nyligen satt mitt mig ner i  min älskade soffa, plockat upp alla goodiebag påsar (oh yeah, det var 3st?!) drömt mig bort, insett fakta... Jag var faktiskt där igår & det var helt AMAZING. Alla bloggare, stämningen, victuscella & såklart all cred till Anna & Linn som gjorde allt detta möjligt för oss. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om kvällen i sig förutom att det var hur roligt som helst verkligen och att jag är så otroligt glad över att jag fick komma.

detta skulle igentligen vart publicerat igår, men klantig som jag är råka jag trycka på fel knapp. haha :*

// Goodiebag'sen, inte ens hälften av sakerna syns hah //

SPONSORER:
functiondrinks, vitaminwell, weleda, ilusweden, grongava, iamias, byccs, gunry, unikharvard, denta, brallispaulaschoice. sthlmcompany, kylskapspoesi, katsumi, intrigante, vivaladiva.se, sheercover, maybelline, mineminerals, depend, eyeslipsface, byccs, rapsodine, pinkoholic, waterclouds, yankeecandle, hudvardsbutik, aromashopen, nyaks, hoofstore, bodystore, tamponsforfree, apoteket, unktionste, ziperall, stockholmsgruppencosmetics, waterclouds, moyanacorigan, dermoshop.se, dermalogica, gillettenow, tendenz, lyko, americandy, tendenz, beautyzone, Baby Foot.

av: seperti
2012-05-02 @ 13:26:50
URL: http://seperti.se

oj! SÅ mycket :)

av: Sanna
2012-05-02 @ 22:18:37
URL: http://moonzanna.se

sv: tack så jättemycket ! =) va snäll du !

av: Tävla!
2012-05-23 @ 15:49:16
URL: http://flummigast.blogg.se/

Oj vad mycket grejer! :o



Om du gillade det du fick med från SthlmCompany kan du alltid vara med i min tävling där du får 25% rabatt på hela sortimentet, och när du beställer får du med en gratis överraskningspresent! :D



Var med och tävla på: www.flummigast.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0