Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Its time to say goodbye

Efter en veckas uppehåll, med alla olika sorters känslor och händelser - så är jag tillbaka hemma i soffan i gävle.
I lördags sa jag farväl till min lillasyster som omkom i en tågolycka för 3 veckor sen.. Det absolut jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. & just nu är allt upp och ner, känslomässigt..

Tänkte även visa er - en av de dyraste sakerna ↓ jag hade på mig. Ett oändligt vackert armband från madly. ♥

" Its time to say goodbye, even when it hurts soo much "


// personal, by me //

av: p i n k n a t i ♥ n
2011-09-26 @ 15:30:38
URL: http://pinknation.se

Beklagar sorgen .. :'/

av: Charlyee
2011-09-26 @ 18:33:33

Så hemskt, beklagar verkligen sorgen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0