Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Light me Up.

Klockan är redan halv 2 & jag har ju inte hunnit gjort någonting idag (?!) hualigen, hur ska det här sluta .. Det känns som att jag har flera tusen saker att göra, (det har jag säkert också, men jag har då glömt av säkert hälften av alla de sakerna) och en av de sakerna är att jag ska äntligen göra något åt den här designen här inne, har vart alldelens för snäll och gett bort massvis med designer hit och dit. Så äntligen får det bli lite fint här inne också! :) Men innan jag kan göra det, så måste jag ut med Cloey igen. :*

Köpte världens finaste nagellack igår från essie färgen heter jam n' jelly :}

// #personal, me //

av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Tävla om smink från E.L.F :D

http://smnmode.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-smink-hemliga-gavor.html#comment

av: p i n k n a t i ♥ n
2011-10-29 @ 16:59:35
URL: http://pinknation.se

Nice färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0