Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Take me away.

När man är hemma och sjuk så har man verkliigen massvis med tankar som snurrar i skallen. Jag kom nyss på att jag troligen inte (nästan helt säker) på att jag inte ska gå på balen. Det har vart min nummer 1 fundering sen igår. Nummer 2 på i min "sjukfunderardag" har iallafall varit att jag ska färga håret -  och färgen som ploppat upp vart jag än vänt mig har vart blondt. Jobbit läge, att jag jämt ska bli såhär? & jag har nog till och med kommit fram till att jag ska färga håret. ( ibland måste man bryta mot reglerna.. )

Dagens värsta; Handla mat. Verkligen det värsta som finns! usch. När man är sjuk ska man inte behöva handla, inte ens röra sig ner för att hämta posten .... Så nu ska jag förbereda mig för stor handling med hjälp av; nässpray & hostmedicin x 2.

av: Rebecca Jansson'
2011-03-30 @ 21:09:25
URL: http://inteduintejag.beldo.se

krya på dig :)

av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar
2011-04-01 @ 21:59:30
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Riktigt snygg blogg!

Har du tagit alla bilder själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0